Sunday, June 17, 2007

16 June 2007

1230 Lunch

1400 Jong Yan Church - Vancouver
- My 35th testimony sharing









1845 Best Western Hotel - Rehearsal

1900 5th 好好戀愛 專題講座
- My 36th testimony sharing

........................................................................... Joanna To
.......................................................... Dean of the Good Love Institute
.................................. http://goodlovemovement.org/joomla/index.php

3 comments:

黑肩戰記 said...

Bless you, Angela. I've listened to your testimony the first two days, and have heard you sing. Your testimony is so genuine, and your singing is so filled with love. God bless you!

黑肩戰記 said...

多謝三天來你的分享!我在自己的網誌也談了一些對這三天的感受。願主祝福你往後的每一步!在溫哥華的我們會為你祈禱!

Diana said...

Hi, 我叫Diana! 星期六在溫哥華的好好戀愛學堂裡見到你呢! 你很可愛漂亮﹐唱歌很好聽!^^ 在Jesus Followers Online Community 的生活 Forum裡知道更多關於
你曾受傷的事情後(我見到你之後對你產生了好感所以上網research想要了解多一些你的事)﹐我很訝異為什麼你曾經受了那麼重的傷現在卻什麼事也沒有﹖嗯﹐一定是神在保守著你呢! 知道你現在非常珍惜主給你的生命後﹐我很感動. 並且希望能透過這個blog更加認識你。=)